was successfully added to your cart.

Cart

Сакате продолжен живот, еве го рецептот !!!

 

Не е тајна дека физичката активност е добра за секој од нас и ни обезбедува подолготраен живот. Но, дали знаете како навистина влијае и колку начини на вежбање постојат со кои може да го подобрите вашето здравје и да живеете уште многу години?

Подобрување на кардиоваскуларното здравје. Срцето е мускул, треба да се разработи! Редовното вежбање може да помогне во подобрување на целокупното здравје на целиот кардиоваскуларен систем.

Го намалува ризикот од срцеви заболувања, мозочен удар и дијабетес. Поздраво срце значи намален ризик од кардиоваскуларни болести, мозочен удар и дијабетес.

Помага во регулирање на тежината. Не само што физичката активност согорува калории, туку и го подобрува метаболизмот на долгорочен рок.

Намален крвен притисок. Физичката активност го одржува вашето срце и крвните садови здрави, помагајќи да се спречи хипертензија.

Подобрена аеробна функција . Учествување во аеробни активности – како што се трчање, возење велосипед или пливање – може да ја подобри способноста на вашето тело во транспортот и користење на кислородот во белите дробови и крвта.

Подобрена мускулна сила и издржливост. Вежбите кои ги користиме за отпор го прават вашиот мускулен систем посилен, што резултира со поголеми и посилни мускули.

Подобрена заедничка флексибилност и опсег на движење. Подобрената флексибилност го намалува ризикот од повреда и подобрена агилност .

Ослободување од стрес. Вежбањето е одличен засилувач на расположението и се покажа како ефикасен метод за намалување на стресот.

Го намалува ризикот од одредени видови на рак. Луѓето кои редовно вежбаат имаат помала веројатност да развијат рак на дојка, дебело црево и рак на белите дробови.

Контролирајте го холестеролот . Вежбањето ги намалува нивоата на лош холестерол ЛДЛ и ги зголемува нивоата на ХДЛ добарот холестерол.

Избегнете остеопороза на вашите коски . Градењето на густи, силни коски е уште една корист од физичката активност.

Го зајакнува имунолошкиот систем. Вежбањето повеќе, е еднакво на помалку болни.

Подобрено спиење. Ние знаеме колку е важен сонот, а вежбањето може да ви помогне да ги искористите овие придобивки.

Придобивки за ментално здравје. Вежбањето е добро и за вашето ментално здравје, бидејќи може да решат многу проблеми со чувствата на анксиозноста и депресијата , да го изостри вашиот фокус и да ја подобри самопочитта кон самите себе.

Продолжен живот. Кога ќе ги додадете сите овие придобивки заедно, што добивате? Подолг, поздрав, попријатен живот!

 

Leave a Reply